Copyright © To: Myself
Design by Dzignine

Wednesday, August 22, 2012

51# two more weeks


好了好了, 低落了幾天, 今天終於有心情振作...
再兩個禮拜開學~ 歐耶~~~~
我真是太期待了!
期待有事讓我 focus on, 期待我又可以當個有用的人
但是看了一下, 還有 $300 多要繳, 加上我家布小妹要開刀
十月的瓜妹遊, 還有欠朱的債... 希望 12月前可以打平.....
唉.....
不過! OK的!! 今天要振作!!!!!!!!!
我也不知道要振作什麼
只是前幾天太摧毀性的憂鬱了
我也不知道為什麼沒源由的崩潰
感覺是赫爾蒙失調之類的
朱也很識相的不要打擾我

可能就是真的太無聊了吧!
以前的自主性都被扒光光了
唉...... 我又不是廢人.....
上班在看綜藝節目, 下班是要做什麼?
這禮拜大家都不在, 所以很囂張的帶 iPad 去上班
不是看節目就是扒著遊戲不放, 頓時覺得這一點點錢好像有點說不過去了
下了班, 跟朋友 whatsapp, 或是... 還是扒著 iPad 玩遊戲
這種生活, 一成不變. 我能不發霉嗎??
真的又回到這個問題 "我到底在這幹麽?"
是我太不會 entertain 我自己嗎? 為什麼這麼愛哭么?
再兩個禮拜, 就可以不用原地踏步了
向前衝呀!!!

2 WKS, School
4 WKS, 朱姊遊
6 WKS, Gua遊
17 WKS, 聖誕遊
10MS, 回溫!!!

好吧! 就往這些數字看齊吧!
也許這樣會覺得活著好一些....



5 comments:

  1. 聽起來是很爽的日子OK!?
    我也期待九月開課 可以忙點..
    也希望在媽回來之前 可以去visit新家一下 :D

    ReplyDelete
  2. you need to find something...
    something new and exciting...
    like.. maybe start a website showcasing your own doodling
    or you know there are websites that you can send ur designs and if the web uses 'em, then they give u money and put 'em on tshirts

    i think bu will keep u occupied if u gets bu to victoria :D
    i miss bu :<
    i wanna go back for a visit too.. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nah, I can't imagine leaving her at home for most of the day.
      I mean, I don't mind, but she might bark off the roof.
      Plus Victor is allergic to Bu = =||
      AND plus I am going back to Vancouver soon :)
      AND plus plus we go out very often, we barely stay home.

      Delete
    2. And I did try Threadless.. No response..
      Maybe I should make them into cards and sell on eBay?
      But I am not good enough I dont think.. I have stopped drawing stuff ar

      Delete
  3. Haha, two more weeks! Hang in there!

    ReplyDelete